Outfit 17 oktober!


Skor//Ebay
Byxor//Bik Bok
Linne//Bik Bok
Kavaj//Loppis
Skinnjacka//Loppis
Hatt//H&M
Nagelringar//Ebay
 
Äntligen var det dags för en outfit igen! Det känns så himla bra att kunna posta en outfit här, det var ju ett tag sen sist och pertsonligen är det outfits jag tycker är roligast att bogga om. Byxorna är de som jag visade igår som jag fyndade på Bik Bok för 49 kr, linnet fyndades också där för samma pris. Oftast när det är lite kyligare ute brukar jag bära en hoodie under skinnjackan men jag tycker även att det är gaska snyggt med en kavaj under, som jag bar idag. Hoppas ni gillar bilderna :)



Kommentarer

Snyggt! Tror du att du någon gång kan tipsa om dina favotitsäljare på ebay? Där det finns kläder av bra kvalitet och såkert att beställa? Skulle vara jättesnällt :D

» Anita

Du har alltid så häftiga locations for bilderna dina:)

vad snyggt! älskar linnet (eller tshirten) :)


Kom ihåg






Trackback