Nio outfits

Och hur ska man gå vidare efter mitt förra inlägg som var fullt av personliga åsikter..? Jag vet inte så det får bli ett helt vanligt inlägg.
 
Här har ni mina senaste outfits. Då undrar jag i vanlig ordning om ni har någon eller några favoriter bland dessa? Vill ni får ni även gärna skriva varför ni gillar den/dem :)
 
 
Jag har väldigt svårt att bestämma mig för endast en så det får bli mina två favoriter som är nummer 4 och 8. Nummer fyra för att jag älskar byxorna och gillar mixen med hatten och skorna till dem. Nummer 8 gillar jag mycket för outfiten men även omgivningen omkring. Hatten är ju min favorit och jag gillar den där söta och rosa tröjan mot det mer hårda och svarta :)



Kommentarer

4

Svar: Tack :)
Jennilie

5 är min favorit, mest för att kavajen är så sjukt snygg och jag gillar svarta outfits. Själv hade jag förmodligen matchat med kängor och din fina gråa hatt :)

Svar: Kul att du gillar den och tack så mycket :D
Jennilie

Nej, det är helt enkelt så att min kropp inte är skapt för byxor tror jag, kräsen är jag i den bemärkelsen att de ska ju passa, köper inga byxor som inte sitetr perfekt.

Bäst outfit tycker jag nummer 9 var, älskar byxorna och även ljuvliga hår :)
Kram från Ystad

2-4-6 gillar jag bäst


Kom ihåg






Trackback