Några fler bilder från igår..

Jag tänkte visa er lite fler bilder som mamma tog igår. Vi var som sagt på ett super fint ställe där löven på träden är super fina och väldigt röda. Efter att ha fotat mina outfitbilder hoppade jag ur klackskorna och in i ett par kängor.
 
 
Sedan matade jag tre änder(?) med bröd som simmade omkring. Mamma kunde verkligen komma nära och ta fina närbilder på dem.
 
 
Sedan klättrade jag lite försiktigt upp i ett träd för att se om vi kunde få till nån bra bild där.
 
 
Efter några minuter kom de springandes mot oss och ville ha mera bröd :)
 
 
Ibland är det riktigt mysigt att åka iväg och fota outfits måste jag säga :)
Det här är förresten ett tidsinställt inlägg för jag ligger troligen och sover just nu, snark..



Kommentarer
» Ida

nya skor? :) supersnygga! vart ifrån?

Snygga bilder! Älskar tröjan och skorna förresten!


Kom ihåg






Trackback