Lite nytt smink


Idag var jag och mamma i stan en sväng så då passade jag på att gå in på Lindex och köpa lite nytt smink. En mascara behövde jag då jag den senaste veckan verkligen fått kämpa för att få lite svart färg att fastna på ögonfransarna. Jag brukar köpa olika mascaror nästan varje gång då jag går efter pris och hur borsten ser ut. Har kommit fram till att jag mest gillar borstar som är böjda som en båge så det fick bli en sådan idag. I en tidning jag fick hem förra veckan följde det med ett litet prov på en foundation som jag provade här hemma och jag gillade den väldigt mycket! Det är primer, concealer och foundation i ett så den täcker riktigt bra vilket jag gillar eftersom min hy inte är den bästa. Var dock osäker på vilken färg jag skulle välja så jag ser väl imorgon när jag sminkar mig om det blev rätt eller fel, hoppas verkligen på det förstnämnda då den ändå gick på 165 kr!! Ja och så fick ett puder följa med. Jag brukar inte använda puder men detta var på rea för 39 kr så jag kan ju i alla fall prova det tänkte jag :)
 
Ikväll dyker en outfit upp så kika in igen då.



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback