I still believe


Wedge sneakers//Ebay.com
Jeans//Tradera.se
Linne//Monki
Lång kavaj//Tradera.se
Hatt//H&M
Korsarmband//Ebay.com
Döskallearmband//Ebay.com
Halsband//Ebay.com
 
Så där ja, här har ni en bildbomb på dagens outfit! De leopardmönstrade byxorna och den långa kavajen fick jag hem idag med posten, båda budade jag hem från tradera och kavajen gick på 80 kr inkl. frakt och byxorna ca 100 kr inkl. frakt. Är riktigt nöjd måste jag säga, med båda plaggen! Var lite kul dessutom att jag igår innan jag somnade målade mina naglar gröna och så fick jag hem dessa brallor idag som passar perfekt ihop med nagellacket :) Det svarta korsarmbandet är också ganska nytt och det kommer från ebay.com. Och när vi ändå snackar om nya kläder.. Hatten är ju den som jag köpte på H&M i måndags, jag förstår inte hur jag har klarat mig utan en grå hatt innan?! Det är ju riktigt snyggt och är ibland lite roligare än en vanlig svart.
 
Annars så är det ganska lugnt här, tror att jag ska gå och sova för jag är så himla trött.
Sov gott och ha det fint. Kram!



Kommentarer

Supersnyggt! :) Du ser ut att må bättre nu? Det ser ut så i ditt ansikte! Stämmer det? Hoppas verkligen det för din skull! Kram

Vad har du för objektiv? kan man zooma med det? riktigt fina bilder :D

jag e rent KÄR i dina byxor..damn så snygga.. (jag e ju galen i leopard mönstrat med ha ha)

AH MEN SNYGG! :D


Kom ihåg






Trackback