Crazy heels

Klackar//Nelly.com
Jeans//Gina Tricot
Linne//Nelly.com
Hoodie//Loppis
Kavaj//Loppis
Örhängen//Ebay
Cuffs//Ebay
Hatt//H&M
 
Tjena! Hoppas ni har det bra denna lördag?! Själv sov jag (som vanligt) bort halva dagen men jag kunde bara inte vakna, var så himla trött. Sedan såg jag till att fixa en outfit åt er och jag passade på att inviga mina nya coola klackar! Tänk att de bara kostade ca 200 kr var det väl? De var ju på rea så de var i alla fall inte dyra. Nu har jag tänkt rensa lite på rummet för att jag har så mycket grejer, och så måste jag ha plats tills imorgon för då kommer Therese och hälsar på i några dagar, ska bli riktigt roligt :D Ciaooo.



Kommentarer

Wow, klackarna var mycket snyggare på än vad de var på bild bara :D Crazy!
Vill återigen tacka för nitarna samt ringarna jag fick. Glad övraskning och de har kommit väl till användning! :D

Jättesnygg outfit!

Checka gärna in våran Vampire Diaries blogg! ♥
Ha en härlig söndag kväll!


Kom ihåg






Trackback