Syskondag

En bild från förra(?) veckan.
 
Sorry för utebliven uppdatering igår, men jag var slut i hela kroppen och vaknade inte förrän klockan 18 på eftermiddagen (har aldrig sovit så länge någon gång förut)! Idag ska jag och Liam ha en syskondag, vi ska se på The Vampire Diaries, han ska baka en kladdkaka till oss och sedan får vi se vad mer vi hittar på :) Ville bara säga det så ni vet att det kanske inte blir några fler inlägg än det här idag. Men imorgon eller på söndag, om vädret tillåter ska jag fota en outfit till er! Jag har fått hem världens snyggaste keps som jag vill visa, några av er har säkert sett den på någon annan blogg men ändå, jag är super nöjd med den. Ciao, ha en fin helg!



Kommentarer

Detta är finaste bilden jag någonsin har sett på dig. Du är så makalöst vacker! Kram


Kom ihåg






Trackback