So high

Buffalo Tower's//Trendsales.se
Keps med nitar//Ebay
Gröna brallor//H&M
Tröja//Loppis
Örhängen//H&M
 
Så här har jag gått omkring idag. Haha alltså folk verkar inte vara så vana vid att se lite mer "udda" grejer så som min nitkeps och Buffaloskor för jag vet inte hur många som kollade och nästan glodde på mig idag :D Visst är det väl ändå lite kul att direkt man sticker ut lite så får man genast massor med blickar på sig?! Tur för mig då att jag gillar att synas. Jag är i alla fall så jädrans glad att jag köpte de här gröna byxorna, de är jätte bekväma och färgen är så attans snygg! Och  örhängena, mmm. Färgen ser tyvärr väldigt konstig ut på bilderna, de är egentligen en ursnygg smaragdgrön färg, inte alls så där lysande som de ser ut att vara på bilderna. Men de är så grymma, bland de snyggaste örhängen jag någonsin sett!
 
Annars vet jag inte om jag har så mycket att berätta.. Eller jo, idag köpte jag de sista julklapparna så nu är jag helt klar!! Skönt..? JA! Jag har köpt till Mamma, Pappa, styvpappa, yngsta brodern, farmor och farfar och så mina vänner Sara, Hanna och Therese :) Jag och äldsta brorsan har bestämt at vi inte ska byta julklappar så jag har inte glömt bort honom ;) Och till mormor ska hela familjen ge en gemensam liten present. Jag hoppas jag inte har glömt någon? Om någon som inte finns med i listan ska ge en julklapp till mig, säg till så jag kan ge något tillbaka! Jag avskyr att få något när jag inte har något att ge tillbaka.
 
Nu blir det arga snickaren, vi hörs, Kram!



Kommentarer

Snyggt!

Snyggt!!

» Lisa

Riktigt snygg stil! Vill ha allt, men särskilt byxorna! :)

» Theo

Riktigt riktigt fint! Grymma bilder!

» Jojo

Jätte snyggt!

hej, fin blogg! :)

Svar: Tack så jätte mycket! :)
Jennilie

» Emma

Ball keps!

» Hanna

Älskar det, jag bor i en yttepytteliten skånsk småstad, där stirrar folk ifall man har något som är liiiite annorlunda. Folk vrider nacken av sig när man går förbi, råstirrande haha. Älskar när folk uppmärksammar hur man klär sig ^.^

<najs blog=)

Snyygt!!

Fick samma reaktion är jag gick med nitkeps på stan, desto mindre stad desto mer blickar skulle jag tro :)


Kom ihåg






Trackback