Pasteller


Klackar//H&M, 299 kr
Byxor//H&M, 199 kr
Tjocktröja//H&M, 175 kr
Halsband//H&M, 99 kr
Örhängen//Ebay, ca 20 kr
 
Haha oj, det blev visst en hel H&M-oufit ser jag ju nu, förutom örhängena då. Men jag är så himla himla himla glad för köpen jag gjorde igår för både byxorna, tjocktröjan och halsbandet är ju så attans fina och passar perfekt ihop med varandra. Vi valde att fota outfiten i gamla stan här i Simrishamn för där finns typ världens finaste små hus i alla möjliga pastellfärger, så det kändes rätt att fota där eftersom jag också var pastellig :)
 
Nu ska jag värma lite käk och sedan ska jag se till att göra en önskelista inför jul så det blir lite enklare för mina föräldrar att veta vad de ska ge mig. Vad önskar ni er i julklapp? Jag kanske får lite tips av er :)



Kommentarer

ska bli super spännande att se din nya blogg design..väntar nyfiket.


damn vad läcker outfit..ser så mysigt snyggt ut

Gillar verkligen alla dina olika stilar! Grymt! Men måste bara få fråga en sak, har du lagt märke till att du ofta har axlarna uppdragna? Eller är det så att du kanske för det omedvetet?
Annars fortsätt med det du för :)

» Aaron

Liked this, you looked pretty Jen! Thought of one of my favorite tunes, 'Pink houses' by John Mellencamp

Svar: Thank you, I really like it too! :)
Jennilie

Jag är personligen inte förtjust i färgen rosa, men jag måste säga att du gjorde det supersnyggt med denna outfit :)

snyggt!

» Ellen

Tyckte att jag kände igen mig! :) Mamma är uppväxt där och nästan jag också eftersom att vi spenderat så mycket tid där nere! Sån himla mysig liten stad!


Kom ihåg






Trackback