Nytt i smyckesväg

Smycken från ebay.com!
 
Dessa godbitar har jag fått hem i dagarna från ebay.com. Måste jag uttrycka min kärlek för ebay? Tror inte det, men jag gör det ändå. Det är så förblånat bra, snygga grejer och mycket är billigt. Precis i min smak <3 Dessa örhängen tycker jag var väldigt fina och så där riktigt färgstarka. Och ringen är helt underbar, men tyvärr lite för stor så jag får se om jag kan fixa det på något sätt.. Annars får jag ge den till någon vän. Och så det fina hårbandet.. Tänk till sommaren med slarvigt uppsatt hår och en brunbränd kropp, mmm.
 
Mamma har varit upptagen hela dagen och jag klev inte upp förren vid 12 så vi har inte hunnit ta några outfitbilder än. Vi ska snart iväg och ta några bilder, hoppas bara det inte hunnit bli alldeles för mörkt tills dess. Jag vet att bilderna kommer bli lite brusiga pga mörkret men ibland kan det vara ganska fint. Vi får hoppas att det blir det den här gången, brusigt på ett fint sätt :)
 
Vi hörs senare mot kvällen. Ciao.



Kommentarer
» Lina

Jag gillar din design väldigt mycket, väldigt fin! :)

Du kanske skulle vilja vara med i min gissningstävling? Du hittar information om den här: http://picmagic.blogg.se/2012/november/gissnings-tavling.html
Kram! :)

» Hanna

Men gud vad mycket fina smycken!

» signe

härliga!


Kom ihåg






Trackback