NY BLOGGDESIGN!

Åh vad glad jag är just nu och jag har väntat på det här så länge! Nu har jag äntligen en ny och snygg bloggdesign. Min förra hade jag ju väääldigt länge så det var verkligen på tiden att  förnya den. Det är en tjej som heter Julia som har gjort den åt mig, hon är grym och så jädrans snäll, TACK Julia!!!
 
Jag är i alla fall så himla nöjd och jag känner att den nya designen visar att det är en modeblogg och att jag har en ganska egen och personlig stil, och det var det jag ville ha fram! Om ni inte kan se den nya designen så uppdatera sidan.
 
Här är min gamla design.
 
Och min nya design.
 
Vad tycker ni om min nya design? Ni gillar den hoppas jag :)



Kommentarer

Fyfan va snyggt :) värsta stilrent!

Den blev riktigt snygg! :)

Svar: Tack =)
Jennilie

SV: filmen var faktiskt väldigt bra! jag var väldigt besviken på första delen, och jag var rädd att den sista filmen skulle också bli så dålig. det "oförväntade" var verkligen grymt bra att ha med. en bra film utan för mycket puttnuttigt :)


ooooh det måste jag defintivt göra då! tack för hjälpen! :D

Skitsnygg! Stilren och tuff. ;)

Väldigt snyggt och jag tycker om färgerna mycket med :)

Svar: Vad kul att du gillar den :D Jag själv är väldigt nöjd!
Jennilie

» Linda

Hur snygg som helst! :D

snygg men jag tycker headern borde vara lite större..
men färgerna e neutrala fina.


Kom ihåg






Trackback