New faux fur



Buffalo Tower//Tradera.se
Gröna jeans//H&M
Tjocktröja//H&M
Fuskpäls//Ebay
Skinnvantar//Loppis
Halsring//H&M
Örhängen//Ebay
Läppstift//Ebay
 
Hejsan. Idag har jag verkligen haft en slappardag, har bäddat rent sängen, hämtat medicin på apoteket, mamma har fotat min outfit och så har jag hängt vid datorn.. Typ det. Fick hem ett paket idag (ovanligt va?), i det låg ett par super duper snygga skor!! Ska visa dem så snabbt som möjligt, eller snarare när jag kommer ihåg att fota dem innan det mörknar ute.
 
Örhängena jag har på mig idag fick jag hem igår. Jag har ju ett par likadana fast de är mer ljusrosa, men jag älskar verkligen dem, de glittrar så snyggt. Fuskpälsen fick jag också hem igår och snacka om att jag är nöjd!!! Jag har i ca två år letat efter en svart fuskpäls i längre modell, men alla jag sett har kostat skjortan! Men tillslut fann jag denna, perfekt modell och till ett bra pris (tror den gick på ca 250 kr om jag inte minns fel). Den kommer verkligen bli använd :D



Kommentarer
» Julia

Fantastisk outfit!


Kom ihåg






Trackback