Neon

Buffalo Towers//Tradera
Tröja//Gina tricot
Kappa//Tradera
Örhängen//Milla of Sweden
Solglasögon//Tradera
Kjol//Trendsales
 
Hejsan. Och så var det lördag igen. Själv så har jag precis sett en film med brorsan och mamma och nu sitter vi och väntar på att Så mycket bättre ska börja om en timme. Tänkte visa er hur jag har gått klädd idag. Invigde min nya och skitsnygga tröja som jag köpte igår, jag är ärligt talat förälskad i den! Och den här kjolen i fuskskinn fick jag hem för någon vecka sedan, köpte den av en tjej på trendsales.se. Jag tycker det är så kul att jag har upptäckt en annan sida än tradera. Än om frakten blir dyrare eftersom grejerna skickas från Danmark så är det värt det. Jag gillar i alla fall sidan riktigt mycket. Tradera också såklart.
 
Ha en trevlig lördagkväll och om en stund avsöljar jag den där roliga grejen som jag pratat om tidigare :)



Kommentarer

Haha, tyckte de där Gina- tröjorna var ganska fula... tills nu! Fyfan vad awesome!

Åhh coolaste outfiten jag har sett :''D <3
Älskar tröjan !! Så snygg ju :) !!!

Verkligen dunder snyggt!
De där brillorna blir ju bara SÅ bra i denna outfiten!
kram :)

Tröjan var ju superfin :) Och brillorna är supercoola!


Kom ihåg






Trackback