Min lilla önskelista

 
I år är min önskelista inför jul inte så lång, men det jag önskar mig vill jag verkligen ha! Jag har tänkt och tänkt på vad jag kan önska mig men jag har redan det mesta, eller i alla fall det som jag vill ha och behöver.
 
Men min parfym tar slut vilken sekund som helst så den önskar jag mig verkligen. Jag har använt den i kanske två år nu och den luktar fantastiskt, dessutom så luktar den inte så jätte starkt vilket är bra för oss som har parfymallergiker i familjen. Och Schwarzkoph got2b's smoothing lotion och hårspray luktar så underbart gott, man blir nästan beroende av doften. Jag är personligen lite för snål för att köpa dem så då kan jag ju önska mig dem istället ;) Förutom parfymen så är det presentkort hos Gina Tricot och H&M som jag önskar mig mest! Jag planerar att shoppa loss på mellandagarna och då vore det toppen att ha några presentkort. Handlar mest från Gina Tricot så den summan får gärna vara lite större.
 
Örhängen (helst de i guld) - Nelly.com, 149 kr
Parfym; Flowerparty - Yves Rocher, 199 kr
Schwarzkopf got2b smoothing hairspray
Schwarzkopf got2b smoothing lotion
Presentkort - Gina Tricot
Presentkort - H&M



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback