Jag var nyss med i radio!

 
Jag skulle ju berätta en kul grej och det var att jag strax efter klockan 17 var med i radio. För ca ett år sedan kontaktade en kvinna från Sveriges radio i Kristianstad mig och ville att jag skulle komma dit och bli intervjuad (HÄR hittar ni en video när jag var med). Sedan när det var dags för BD del 1 så hörde de av sig igen och ville intervjua mig via telefon innan jag och Therese gick på premiären, de ville höra om mina förväntningar, och dagen efter pratade vi igen för att höra vad jag tyckte om filmen.
 
Så imorse hörde de av sig igen, så alldeles nyss var jag med i några minuter för att prata om förväntningarna inför sista filmen osv.  Om ni vill lyssna på det, klicka HÄR, jag börjar prata ungefär klockan 17.04. Säg gärna vad ni tycker :)



Kommentarer

vad kul! :) ska lyssna!

Svar: Tack :D Hoppas du gillade det, kram.
Jennilie

Vad roligt! :)
Haft en bra dag? :D Kram


Kom ihåg






Trackback