Jag har beställt visitkort

Det är ganska ofta jag får frågan om vad min blogg heter från folk man träffar på stan, på någon middag, grannar osv. Då brukar jag alltid säga adressen men den är ju inte alltid så lätt att komma ihåg, därför har jag länge funderat på att beställa visitkort. Idag tog jag äntligen tag i saken så om ca 2 veckor landar 250 visitkort i brevlådan, fick även med en visitkortshållare gratis. Det känns skönt att äntligen ha det gjort och nu kommer det bli mycket enklare om någon undrar över min bloggadress. Om någon av er också är sugen så gjorde jag mina hos vistaprint.se. Mina gick på ca 370 kr med frakt, men det går att få det billigare om man väljer blank baksida, inga egna bilder osv. Och just det, ovan ser ni hur mina kort kommer att se ut.



Kommentarer

det foto på du har på ditt ansikte i detta inlägg skulle vara as nice som header till din blogg

» Linda

Vilken smart idé!
Känns som många människor frågar om ens blogg, men minns sen aldrig vad den heter :)


Kom ihåg






Trackback