Hårband

Bild 1, bild 2.
 
För ett tag sedan blev jag och flera hundra andra personer lurade av en säljare på ebay, vi betalade men han skickade aldrig varorna. Jag försökte kontakta säljaren men fick inget svar, så efter ett par dagar gjorde jag en anmälan via paypal som jag betalde med. Jag hade tur och fick tillbaka pengarna för de fyra par skorna jag köpt, pjuh. Nu ikväll satt jag och kikade runt lite på ebay och handlade upp pengarna som jag fick tillbaka, jag beställde bland annat dessa två hårband som ni ser här ovan. Jag har redan det med nitar, fast mina är i silver, så nu fick det bli ett med guldiga nitar. Och den med bladen är så himla himla fin, tänk till sommaren till en solbrun kropp.. Här hittar ni hårbandet med blad och här det med nitar. Jag tar inte på mig något ansvar angående annonserna.



Kommentarer

Har också det med nitar i silver, men skulle inte vara helt fel med ett i guld också! Älskar billiga men awesome saker på Ebay :)


Kom ihåg






Trackback