Greyish

Buffalo Tower//Trendsales.se
Skinnvantar//Loppis
Silverjeans//H&M
Fuskpäls/Ebay
Halsband//Ebay
Väska//Loppis
Topp//Ebay
Keps//Ebay
 
Jag har precis suttit och sett "En man och hans fruar" och efter att ha sett ett par avsnitt måste jag säga att det är väldigt intressant. Det är ingen livsstil jag skulle kunna tänka mig, men jag tror att det är de som gör det extra intressant. Om ni inte sett den serien borde ni se något avsnitt och se vad ni tycker.
 
I övrigt så har det varit hemskt väder här idag, det har varit kallt och blåst orkan typ, dessutom har det regnat lite till och från. Därför tog vi bilderna snabbt som ögat, det kan inte gått mer än 3 minuter, haha. Men de blev ju okej ändå. Tröjan är förresten ny och jag gillar den hur mycket som helst! Snygg och bekväm, den bästa kombinationen!
 
Hoppas ni får en fin kväll, kram.



Kommentarer

Skorna är vansinnigt snygga! :)

Jättesnyggt, älskar skorna!

Hej !
Kan du inte nu när julen börjar närma sig, lägga ut lite inspiration på hur man kan slå in paket snyggt? Har sett det någonstans på din blogg och vore jätte roligt att se mera :D

Svar: Hejsan.Ja men absolut! jag har ju en del julklappar att slå in så jag ska se till att visa dem här på bloggen om nån/några veckor :) Rolig idé!
Jennilie

» Ebba

Sv:
javisst är det dem! :)

» Marta

såna buffalo hade jag typ 10 år sen fan att allting kommer tillbaka jag ska kanske sluta slänga gammalt och spåra allt istället :)


Kom ihåg






Trackback