Fyra nya grejer från ebay

Här är några grejer som trillat ner i brevlådan den senaste tiden. Först ut är ett par skinnvantar som är till för att vara snygga och förbättra en outfit, inte för att värma direkt ;) Sedan ett par mjuka vantliknande saker. Och sist men inte minst ett fint korshalsband och ett par färgglada örhängen. Jag gillar verkligen örhängena, de är någorlunda små och diskreta men kräver ändå uppmärksamhet i och med alla färger. De är verkligen super duper fina! Jag kommer tyvärr inte ihåg vad allt kostade, men tillsammans blev det kanske 50 kr om inte mindre. Prisvärt var det i alla fall :)
 
Och just det.. Ni ser mina gula naglar på mittenbilden?! Det är inte bara ett par gula naglar utan nagellacket är dessutom självlysande :D Än om jag är 22 år så tycker jag att det är så där roligt och festligt, haha. Jag beställde det från ebay, och förutom gult så har jag även ett i rosa. Och jag är inte bara imponerad av att det är självlysande, utan även av kvalitén! Jag målade naglarna för ganska exakt tre dygn sedan men glömde måla på ett topplack, men ändå så har inte minsta lilla av nagellacket skavts bort. För mig är det jäkligt bra då alla andra nagellack jag provat skavts bort ganska snabbt, ibland efter bara några timmar. Så ja, det här är grymt :D Fanns i massor av olika färger så jag får kanske ta och beställa fler. HÄR beställde jag mina för ca 10 kr styck. Som vanligt så tar jag inget ansvar då det kommer till säljaren och din eventuella affär med denne.



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback