Fall colors



Platåskor//Tradera.se
Skinnbyxor//Seconds.se
T-shirt//H&M
Kofta//Loppis
Kappa//Tradera.se
Keps//Ebay
Vantar//Loppis
 
Så här har jag sett ut idag! Jag älskar de höstiga färgerna i outfiten och löven i bakgrunden. Dock så började vi fota lite för sent så det hann mörkna en del, därav de gryniga bilderna. Kappan är den som jag pratade om igår, jag köpte den på tradera för strax över 100 kr tror jag det var med frakt. Jag är så himla nöjd för den sitter perfekt och färgen är så fin, gillar även skinndetaljerna som gör den lite tuffare.
 
Just nu är jag så trött att jag knappt kan hålla ögonen uppe och se vad jag skriver, väntar på att maten ska blir klar och efter det tror jag faktiskt att jag ska försöka sova. Imorgon ska jag nämligen upp vid 6 på morgonen för att skjutsa en familjemedlem till flyget, efter det hade jag och mamma tänkt åka till det nya stora köpcentret som nyligen öppnat i Malmö. Har hört att det är super stort så det ska bli spännande att se. Jag hoppas bara att jag hinner gå i några butiker utan att ryggen ska ställa till med allt för mycket problem, det är ju så sällan jag kommer ut så då vill jag gärna ta vara på det.
 
Vi hörs imorgon igen, Kram!



Kommentarer
» Bunny

Jätte fin kappa, tycker om detaljerna! :)

du har verkligen så snygg stil! älskar att komma in här & inspirearas av heeeeeeeeeeeelt nya, unika & otroligt bra kombinationer! :D

Snyggt!!!

» emma

du har så coola och annorlunda kläder! älskar att du är så egen!

Jackan är verkligen superduperfin!! Jag är avis!


Kom ihåg






Trackback