En STOR beställning från Ebay!

Nu inatt har jag gjort en beställning från ebay, min största någonsin då priset landade på ca 1600 kr! Jag får lite ångest så här i efterhand då det är så mycket pengar, men å andra sidan beställde jag riktigt mycket grejer. Dessutom köpte jag några julklappar vilka gick på ca 400 kr så då känns det lite bättre ;)  Julklappar, NU, kanske ni tänker?! Men grejen är den att det tar ibland lite mer än en månad att få grejer från ebay så med tanke på att jag åker upp till Umeå den 16onde december tror jag det är så vill jag vara säker på att allt ska ha kommit tills dess, främst julklapparna då.
 
Jag har inte tänkt visa allt jag har köpt till mig men en del kan jag inte hålla mig från att visa er..
 
 
Egentligen skulle jag ha gjort beställningen igår men vilken tur att jag inte gjorde det för idag hittade jag av en slump den här grymma skinnjackan med nitar, så jäkla grym! Och fuskpälsen i orange känns verkligen som ett Jennilie-plagg. Löskragen med nitar piffar ju upp vilken överdel som helst, tröjan med skinn framtill vill jag bära med ett par färgade jeans. Och den svarta fuskpälsen hoppas jag verkligen är lika stor och mysig som den ser ut att vara, jag har ingen svart och har letat efter en väldigt länge men tyckt att alla varit för dyra eller haft fel passform, men den här ser ut ungefär som jag tänkt mig. Och sist men inte minst, stället för örhängen. Jag menar 8 kr, det är ju ingenting för en så bra liten grej! jag har jag vet inte hur många par örhängen och ställningen jag har dem på börjar bli full så det är på tiden att utöka med en ny ställning.
 
Vad tycker ni om mina köp? Själv är jag så nöjd att jag nästan spricker.. Har ju även beställt mer grejer som några tröjor, smycken, linnen, läppstift, nagellack i neonfärger (självlysande) och ja, det är det jag kommer på i nuläget. Nu ska jag lägga mig och sova, vill inte sova bort hela morgondagen. God natt! :)



Kommentarer
» Bunny

Ska bli spännande att se alla dessa plaggen! :D

Länka gärna till jackan med nitar :D

den man sätter örhängen på har jag med köpt-.--jag vart dock besviken då den kom för den vart helt galet liten..mindre än ett halvt vykort..
nit jackan var super läcker

Jackan med nitar var ju bara för snygg :o länk?

riktigt mycket snygga grejer! är också på jakt efter en svart/vit/grå fuskpälsjacka, kanske ska kika lite på ebay


Kom ihåg






Trackback