Cheap Monday


Platåskor//Loppis, 50 kr
Jeans//H&M, 60 kr
Tröja//H&M, 199 kr
Örhängen//H&M, 69 kr
Skärp//Loppis, 10 kr
 
Hela outfiten = Ca 390 kr
 
Jag vet inte hur många måndagar jag har glömt att göra "Cheap monday" nu? Det är i alla fall väldigt många jag har missat på grund av dåligt minne. Tanken är att varje måndag (eller de måndagar jag kommer ihåg, haha) posta en outfit som har kostat mig väldigt lite pengar. Jag vill visa att man kan klä sig snyggt även fast plaggen och accessoarerna är billiga. Många tror att man bara kan handla billigt second hand, det är ett sätt med det finns fler. Jag gillar ju även rea väldigt mycket (ser verkligen fram emot mellandagssrean!!) men handlar ju även en hel del från ebay.com där det går att få tag på ganska mycket för småpengar. Jag har sagt det förut men säger det igen, jag ÄLSKAR att handla billigt :)



Kommentarer

Oj,vilken häftig outfit! :D
Kram

FAN va snyggt!
du va snygg, kläderna.. bilderna. wow


Kom ihåg






Trackback