Min födelsedag del 1

Jag hann aldrig blogga om min födelsedag igår så det får bli idag istället. Jag hade som sagt en riktigt bra dag och vädret var verkligen på vår sida så vi var utomhus nästan hela dagen. Vid lunch åkte jag och mamma till en liten by i närheten där vi köpte varsin glass och satte oss i en park.

Jag köpte och smakade för första gången Ben & Jerry's glass, den var god men jag har ätit många andra glassar som är godare så så imponerad blev jag minsann inte.


Efter glassen så gick vi omkring i byn och spanade in massor av fina trädgårdar och blommor och så fotade vi lite (såklart).




På vägen hem var vi tvugna att stanna och ta några bilder på det här vackra rapsfältet med havet i bakgrunden!


Men när vi kom tillbaka till bilen så gick den inte att starta. Efter flera försök fick vi tillslut ringa styvpappa som fick komma och bogsera hem oss, haha.


I väntan på att Andreas skulle komma.


Så där såg början på dagen ut. Än om det blev lite strul med bilen så var det helt underbart, allt är så vackert nu så man går nästan och suckar hela tiden för man upptäcker nya vackra ställen och blommor. Del två kommer lite senare.



Kommentarer

åh vilka fina bilder du tar!

Håller med dig om Ben & Jerry's, det är lite överskattat ;)

har du varit nere i gislövshammar som ligger mellan brantevik coh skillinge.. helt attans galet vackert.. det e helt klart min favorit plats...

» Elin

Gu vad fint det är där du bor!

Och grattis på födelsedagen!:)

» Sofia

» Sofia

Visst är det lite överskattat men nog är dom goda allt! Pröva ben& jerrys chocolate fudge brownie istället!<3

Sofia; Nog tror jag dem är goda men jag tror inte de är lika goda som alla säger. Dessutom är de så SJUKT dyra så jag har svårt att se att de skulle vara värt pengarna :)


Kom ihåg






Trackback