Bilder från Lund

Så ja, här kommer bilderna från min och mammas dag. Var som sagt på sjukhusbesök men det tog mindre än en timme så då gick vi en sväng på stan, käkade lunch, åt mjukglass och strosade omkring i ett koloniområde. Vi hade sån tur med vädret också, 26 grader i skuggan och strålande sol på det, det var fantastiskt, jag njöt varenda sekund!

Dessa fina gullregn fanns vid parkering på sjukhuset, fantastiska!


Vi satte oss på en uteservering på en liten innergård där vi åt lunch. Det var så skönt att sitta ute i bara linne och inte frysa minsta lilla, snarare tvärtom.


En vilopaus bland massor av goda frukter och grönsaker.


Sedan tog vi bilen till ett koloniområde där vi strosade omkring lite innan vi åkte hem. Jag älskar verkligen koloniområden, det är så söta hus och oftast riktigt vackra och inspirerande trädgårdar.


Både jag och mamma dog lite när vi fick syn på det här lilla huset på området, ett slott i miniatyr typ. Det coolaste jag sett!


På vägen hem var vi bara tvugna att stanna och ta dessa bilder. Det var så himla vackert med solen som sken på rapsfältet, det glittrande vattnet och så korna.



De var rätt så nyfikna på oss och kom bara närmare och närmare.


Tillslut var nästan alla kor samlade framför oss, haha.


Jag har haft en väldigt fin och bra dag, än om jag får ont som satan så är det värt det, jag måste komma ut ur huset och få leva lite jag med :)



Kommentarer

Vilken härlig dag. Jag förstår att du har ont men är så glad att läsa att du kämpar dig igenom den. Försök njuta av livet för att den är underbar! Och smärtan, den hoppas vi försvinner en dag!

Åh vilka härliga bilder!

ohhhhhhhhhhhhhh jag tror du har stannat på mitt favorit ställe. precis innan t korsningen där man kör te höger simpan till vänstetr tomelilla...jag har varit helt förälskade i den dalgången i många år...vet inte varför men det e bara så attans magiskt där..ljuset, konturerna av kullarna där.. lovely

har velat gå in där och foto par gånger men har varit koer där då och de kommer garanterat jaga mig då ha ha ha.. fast fan va kul foto det skulle blivit ha ha ha

Åh vilka härliga bilder du tagit :) söta kossor! hihi.


Kom ihåg






Trackback