Snygga skor

Ingen har väl undgått vårens och sommarens trend med nätta sandaletter, som de neongula från H&M?! Själv tycker jag det är riktigt snyggt och skulle vilja ha ett par i svart då de flesta skor jag äger är heltäckande och därav inte så somriga. Jag gillar sandaletten men vet ju att jag är mycket mer för klumpiga klackar och platå, såna skor blir mycket mer använda av mig. Hittade dessa på nelly.com för 399 kr och de är enligt mig perfekta! De har den där sandalettkänslan men även det där klumpiga och platån jag vill ha så därför lägger jag till dessa i stl 37 på min önskelista!


HÄR är en länk till klackarna.



Kommentarer
» Elin

Assnygga! Dom där är ju lite mer praktiska också, iom att dom har en bredare klack och därför känns stadigare:)

» Sari

Riktigt snygga!


Kom ihåg






Trackback