New rings

Hej. Wow, jag är helt sluuut idag. Det blev nog för mycket för min lilla skitkropp igår så idag ligger jag mest bara i soffan och sover och glor på tv. Blev gladare när jag gick ut och hämtade posten och det låg två paket till mig där. En keps och två ringar, allt från ebay.com. Det kommer en liten guide sen (kanske idag) om hur du handlar på ebay då jag fått förfrågan av er att göra en sådan. Hade egentligen tänkt bjuda på outfitbilder idag (har gjort mig i ordning och så) men jag tror banne mig inte att jag orkar gå utanför dörren, kanske imorgon :)

Här är ringarna, tycker de är asballa! De gick på 13 kr styck.

Och så kepsen, den kostade 23 kr. Har beställt en i vitt också men gjorde det senare så den har inte kommit än.


Vad tycker ni?



Kommentarer

Riktigt snygga ringar :D


Kom ihåg






Trackback