My shorts are ready to kick some ass...

Efter ett x-antal timmar är mina shorts nu klara! Har tyvärr ingen före bild men det var ju bara ett par vanliga jeans från början, köpta på loppis för 20 kr. Jag har klippt och dragit hur många trådar som helst. Ja, det tog lång tid men det var så värt det! Vad tycker ni?



Shorts made by me.

Har fått en del förfrågningar hur jag har gjort mina slitningar, jag kikade på den här och den här videon på youtube. Och just de.. Nitarna har jag köpt från ebay.com.



Kommentarer

Simply awesome

» sarah

hejsan, jag undrar möjligen hur du gjort din header och om du möjligen skulle vilja hjälpa/göra min? din header var jätte fin!!

kram!

» bea

sjukt snygga !! Vart har du köpt nitarna ? :D

» Elin

Apsnyggt! Ser jätteprofftigt ut ju, skulle kunna kosta 500kr!

JÄTTESNYGGT!

» Petra

snygga!!

» Ida

SÅ HIMLA SNYGGA!

Grymt snygga!!

Sjukt snygga. Jag förstår att du gör dina shorts själv, de är mycket snyggare än sådana man hittar i affärer. Och hittar man dem i affärer kostar de förmodligen en del. :)



Jag skulle väldigt gärna vilja veta hur du gjorde när du färgade dem? om de inte va röda från början. :)


Kom ihåg






Trackback