Hippie style Jen

Idag kör jag lite hippie style och jag måste säga det att jag gillare. Det är som coolt. Lite tufft. Jeansen är de som jag beställde hem från H&M på rea för 59 kr och det visade sig att de sitter som en smäck på mig. Jag var säker på att de skulle vara för stora i midjan för alla byxor jag köpt med hög midja har jag varit tvungen att sy in, men inte dessa. Och den svarta toppen köpte jag inne på Gina tricot igår för en hundralapp.




Platåskor//Second hand, loppis
Jeans//H&M
Topp//Gina tricot
Hatt//H&M
Glajjor//Second hand, tradera
Smycken//Ebay.com och lite blandade ställen



Kommentarer

Åh vilken underbar outfit,superfin!

Kram

Superfint Jen!

sjukt jävla snyggt..hela outfiten

Underbart!

har själv toppen i en mönstrad variant men blev väldigt sugen på att köpa den i svart nu.

Så jäkla snyggt matchat Jen!

Kram


Kom ihåg






Trackback