Vic.


Pic. Victoria Törnegren

I vanliga fall brukar jag inte tycka att Victoria klär sig så himla inspirerande (vi har helt enkelt lite olika smak) men när jag såg den här outfiten som hon bar idag blev jag imponerad! Tycker det här var väldigt snyggt! Bra jobbat fröken Törnegren.

I övrigt så har jag sovit bort precis hela dagen, jag la mig vid 01.30 i natt och vaknade just innan 15.00. Jag tror aldrig att jag sovit så länge nån gång förut men antar att det behövdes. Äter ju penicillin just nu (pga öroninflammationen), plus morfin pga ryggen plus att jag är sjuk så kroppen tar lite stryk just nu. Örat känns i alla fall bättre nu, har ont lite till och från men annars har jag bara ett fett lock för det örat. Nu ska vi iväg och handla lite godis, håller tummarna att jag känner någon smak :P



Kommentarer

Vill ha hennes skor!

» Catja

sv: haha ja för mig med, tyvärr.

Jovars, jag älskar STORA klumpiga skor. Bästa som finns. Min pojkvän & vänner garvar dock åt mig, hahah :P

Riktigt snygg look!



sv: Haha ja visst är det härligt när det blir "lite mycket" - jobbar på att få en mer färgsprakande garderob till våren :) Hoppas du får en härlig söndag!


Kom ihåg






Trackback