Världens sötaste och finaste kattungar!

Som jag tidigare har skrivit så har en av pappas katter fått kattungar, två små rackare. De är så fina och söta så jag vet inte vart jag ska ta vägen! När jag är hos pappa så är jag med dem hela tiden, när de är vakna busar jag med dem och när de sover så sover de på min bröstkorg eller vid min hals. De vinglar fortfarande när de går och ska försöka springa, och de jamar inte än utan de piper väldigt sött. De har precis lärt sig klättra upp på soffan, men de kan inte komma ner så då står de där och piper och vill att man ska lyfta ner dem. De är helt enkelt underbara, de är de finaste jag någonsin sett! Deras mamma heter Buffy, så vi tyckte det var passande att kalla ungarna för Angel och Spike (ni vet Buffy och vampyrerna?).
 
 
De är så söta när de sover, alltså kolla bara lillnosen :)




Kommentarer
» Linda

Åhh vad söta,älskar verkligen katter! (:

ååh så söööta:)

» Sofia

Nämen gud, vilka små sötisar :-D Vill ha!!! :-P

Helt underbara! Längtar så tills den dag jag köper hus och kan göra ett hem till några små kissar!

nawwwwww halleda så söta..jag e värsta kattmänniskan..blir rent salig o töntig då jag ser katter...grannen min har fått kattungar med för nån vecka sen så du kan gissa vart jag e ständigt ha ha ah

ÅÅÅÅHH vad finaa!!! :) och DAMN vilka fina namn!;) kunde inte fått finare. snart ses vi, babyslut. kram

» Micke

God Jul och Gott slut på 2012!!! :-)

Hej! Vilken fin blogg du har! Kolla gärna in min blogg också om du vill :)


Kom ihåg






Trackback