Student 2012

Fick en fråga på tips om studentklänningar så här är vi ute i tid! Men jag vet ju att många gärna har en del tid på sig att finna inspiration och sakta men säkert börja plocka ihop sin studentoutfit. Jag önskar att jag fick ta studenten igen, vilken otrolig dag! Och i så fall skulle jag lägga lite extra krut på kläderna och accessoarerna. Här har jag samlat ihop flera vita klänningar som jag gillar och massor med färgglada accessoarer att leka med. Vi börjar med klänningarna.

Om jag skulle få göra om min student så tror jag att jag att jag skulle ha på mig den vita snygga och lite längre klänningen med markerade axlar från modekungen! Tycker den är snygg, ball och alldeles underbar!




Något jag verkligen skulle satsa på är färgglada accessoarer, det är SÅ SNYGGT till vitt!!!



Har satt ihop två studentoutfits som jag mer än gärna skulle bära, tycker allt är så himla snyggt! Den första outfiten är lite mer avslappnad men ändå uppklädd. En cool kombo.




Den andra är lite mer uppklädd och med vackra detaljer, mindre rockig.


Är det någon av mina läsare som tar studenten till sommaren? Har ni börjat fundera på vad ni ska ha på er? Vad i så fall?



Kommentarer

Själv har jag ett år kvar men vet redan hur min klänning ska se ut! Ska dock tvinga min moster att sy den ;) haha

Vilket fint och inspirerande kollage :)



sv: Haha jag har oxå beställt de blommiga byxorna - är fortfarande lite osäker på hur jag ska matcha dem så att det inte blir för mycket men tyckte det kan vara roligt att testa. De var ju trots allt inte så dyra :) Kram

Jag ska ta studenten och tycker det är jättesvårt att hitta en klänning. Hittade en på asos men då fanns den inte i min storlek och sen tog den slut så jakten fortsätter! Trevligt med tips!

» Ida

Hade också gärna tagit studenten igen! Älskar första kollaget, andra var snyggt men inte lika mycket min stil ^^

Louise- Vad tråkigt att den du spanat in tog slut! Men det kanske var menat så för att det finns en snyggare klänning som väntar på dig ;)


Kom ihåg






Trackback