Okej.. En sista gång.



Jag som sa att det inte skulle bli något mer snack om Gina tricot på ett tag, men det här blir nog sista gången, för ett tag. Jag beställde ju toppen till vänster och blev så förbaskat glad, speciellt då jag insåg att det var den sista innan den tog slut. Men så i natt fick jag ett mejl från Gina att min beställning var skickad men så såg jag att det bara var skinnvästen och skjortan som var på väg hem till mig, inte den snygga svarta toppen. Så jag mejlade dem och frågade hur det kom sig. Tydligen hade de gjort fel för det fanns ingen i lager vilket betyder att jag inte får hem den. ÅH! Då tycker ju jag att de ska informera mig om det innan de skickar ordern så jag kan lägga till något annat men nej, icket. Dock så var hon jag hade kontakt med väldigt trevlig och bemötande så jag skulle bara göra en ny beställning på en annan topp och så skulle de dra bort fraktkostnaden för den. Så som ni ser valde jag en spetsbh istället, tyckte den var himla söt och även den funkar ju under transparenta plagg. Och för er som är sugna så finns den i fler färger, bl.a vit och mint.




Kommentarer

Kom ihåg






Trackback