Lite lager på lager

Idag hade jag sett framför mig att vi skulle ta skitsnygga outfitbilder med mitt nya objektiv men nej, då strejkar vädret! Det är grått och mulet, lite dimma, kallt och blåsigt så bilderna blev inte alls som jag tänkt mig, speciellt då vi inte hade med oss stativet. Men man ser ju ändå lite vad det går för, just bakgrundens suddighet. Hoppas på en klar dag snart så det verkligen blir toppen bilder. Och ni får ursäkta att jag ser skitsur och uttråkad ut på vissa av bilderna.



Skor//Ebay
Jeans//Second hand, 120 kr
Transparent tröja//Lindex, 25 kr
Väst//
Second hand
Jeansväst//
Second hand, 5 kr
Skinnjacka//
Second hand, 300 kr
Mössa//
Second hand, 15 kr



Kommentarer

Vad heter objektivet och hur mycket kostade det? :) Går det att zooma?

» Hanna

coolt! :)


Kom ihåg






Trackback