I said brrr, it's cold.....

Igår köpte jag den här kjolen på H&M för en femtiolapp och jag kunde inte varit mer nöjd! Redan i butiken började jag tänka på hur jag skulle matcha den så när jag kom hem provade jag den tillsammans med det jag sett i mitt huvud och det blev till och med bättre än vad jag tänkt mig. Jag kunde bara inte vänta tills i sommar med att visa er så jag klev ut i kylan och blåsten med bara ben och armar medan mamma knäppte ett par bilder. Jag älskar kontrasten med den färgglada och ganska söta kjolen tillsammans med skinnvästen, hatten och platåskorna. Den här looken kommer jag absolut satsa på i sommar!

Skor//Ebay
Kjol//H&M
Linne//Lindex
Väst//Second hand, gjort själv
Hatt//H&M



Kommentarer
» Erica

Hej, jag har just hittat till din blogg och jag måste bara säga att jag ÄLSKAR den! Så otroligt snygga bilder och snygga outfits, jag blir helt inspirerad och vill bara ut och handla! :D

Tyvärr hör jag till dem som bara inte står ut i en secondhand-butik, jag står bara helt vilsen och tycker allt ser fult och tantigt ut... haha.

Erica- Åh vad glad jag blir, tack så jätte mycket! :D Gillar dock inte sista biten ;) Haha nä men alla är vi olika, dessutom så blir det kvar mer till mig i second hand butikerna och på loppisarna då.

super fin outfit, vad sökte du på när du skulle hitta skorna på ebay? hittar inte:/

gud vilken härlig färg.. love it.



ja jag vill med ha nytt objektiv...jag vill ha ett som tar bättre närbilder

jo men det förstår jag verkligen :) man kan inte motstå det billiga priset och hur mkt man kan få hem till priset av en grej egentligen! & att på många ställen går pengarna till något bra!

Vad kul med mycket loppisar, det saknar jag här hemma hos mig! Avis :(

När du klippte av ärmarna på jackan, fick du sy runt då

Eller funkar de iallafall?

» Linda

Åh vad fin! :)

Kram


Kom ihåg






Trackback