Ett 6-sidors reportage i LEVA & BO

Hörrni, nu ska ni få höra något kul! Kanske är roligare för er som faktiskt känner mig fast främst min mamma men måste ändå berätta det för er alla. De senaste månaderna har mamma ändrat riktning då det kommer till arbete och hon har nu börjat rikta in sig på styling och foto, reportage till tidningar. Idag kom hennes första reportage ut i en tidning och ingen mindre än Expressens Leva & bo! Och inte nog med det, det var hela 6 sidor!! Och som om inte det var nog, lite av pysslet som finns med har jag gjort. Det är inget pyssel som jag gjort nyligen men ändå! Här kommer en liten tjuvtitt.



Hon/vi bjuder på grymma tips vad du kan göra för godsaker och pyssel till påsk!



Det är bl.a dessa servettringar som jag har gjort.



Jag tycker det är hur coolt som helst och jag vet inte hur många gånger jag har varit och bläddrat i tidningen vid det här laget! Det enda som blev fel ser ni på sista bilden, där ser det ut som om jag har gjort typ allt och att mamma bara har fotat och så ligger det ju inte till. Som jag skrev så är det enda jag gjort lite pyssel, som jag dessutom har gjort för rätt längesen så det är moder som ska ha allt beröm.

Tror att tidningen bara säljs den här helgen(?) så spring och köp den. Och pssst.. den kostar bara 15 kr.



Kommentarer
» Linn

Åååh vad kul! :D

Ser fram mot när ni gör en egen inredningstidning? ;)

Linn- Tack och ja visst är det.

Haha ja man vet ju aldrig ;P


Kom ihåg






Trackback