Svar på några frågor

Vad är det bästa du vet att göra på sommaren?
Det måste vara utflykter.. Jag tycker det är så himla skönt att åka till en vacker park, vara i skogen eller vid havet, sitta på en filt, fika, ligga och vila och ta en promenad. Jag älskar verkligen att vara på utflykt/picknick. Och så gillar jag att fota på sommaren, blommor och andra vackra ting och platser.

Bästa loppisfyndet?
Mitt bästa second hand fynd är mitt objektiv Sigma 85mm F/1.4 EX DG HSM! Jag köpte det av en kvinna på tradera nån månad efter jul och det var helt oanvänt med förpackning och så. Jag betalade 4000 kr för det och originalpriset var då ca 8000 kr! Det är det objektivet jag använder till nästan alla mina bilder här på bloggen. Men mitt bästa loppisfynd är min skinnjacka i märket Petroff som jag köpte på en loppis för 300 kr förra sommaren! Jag älskar den jackan och använder den typ hela tiden.

Läste att paj var din favoritmat, så vilken är din favoritpaj?
Då måste det nog vara en paj med kyckling, curry, banan och jordnötter! Jag älskar den blandning så nästan jämt när vi äter något med kyckling eller köttfärs brukar jag värma banan till, krydda med curry och strö på lite jordnötter. Det är himmelskt gott!
 



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback