Nya blogg.se

Försökte logga in på min blogg för någon timme sedan men det fungerade inte så då försökte jag gå in på min bloggadress men det fungerade inte heller. Väntade ett tag och nu när jag loggade in såg allt annorlunda ut, det är tydligen nya blogg.se. Jag måste säga att jag gillar det. I grund och botten är allt sig likt men med ett par extra finesser och nytt utseende. Det jag gillar mest ser ni här nedan.. Nu kan jag nämligen svara på era kommentarer väldigt enkelt och smidigt! Dock så kommer jag fortsätta svara på era kommentarer som vanligt till er som har en blogg genom att gå in på er blogg och lämna en kommentar. Men till er som inte har en blogg att lämna svar till är det här guldvärt för mig! Jag kan enkelt svara och ni kan enkelt läsa mitt svar, om ni dessutom lämnar er epost (bara jag som ser den) skickas ett mejl till er att jag har svarat på kommentaren! Men om ni inte lämnar mejladress får ni klicka er in på inlägget ni kommenterade för att läsa svaret. Det här känns bra! Ps. På bilden här nedan står min gamla mejladress men jag har ändrat det så hädan efter kommer det att stå Jennilie!




Kommentarer

Va bra!!! Hur får man detta? :S

Hur får man detta?


Kom ihåg






Trackback