Let's play some tennis

Jag har ALDRIG gillat sporter (förutom att jogga och powerwalks om det räknas) och har sen jag var liten haft bollrädsla vilket resulterat i att jag aldrig varit med i bollsporter på idrotten i skolan. Jag har fortfarande bollrädsla men när vi tog dessa bilder och jag slog bollen så blev jag SÅ sugen på att spela! FÖRBANNADE rygg!! När jag för en gångs skull inte är rädd för bollen så ska det sitta i ryggen! Jaja, vi fick i alla fall snygga bilder under mitt låtsasspel, haha.


Skor//Ebay
Shorts//Tradera
Linne//Second hand
Jacka//Second hand
Solglasögon//Lindex
Örhängen//Gjort själv

Och förresten..
För ett par dagar sedan skrev jag ju att jag (och mamma som fotar) skulle satsa lite mer på bloggen, förbättra den. Så som ni förhoppningsvis har sett de senaste dagarna så har vi fokuserat mer på bilderna och redigeringen?! Jag undrar i alla fall vad ni tycker? Själv tycker jag att hela bloggen blir så mycket bättre, att det blir roligare att se på bilderna och kika in här på bloggen, men jag undrar vad NI tycker?



Kommentarer
» Hanna

riktigt snygga bilder! :D

sv: varsågod, så lite så :D

bieber

» Nadja

snygga shorts

» Malin

Fantastiskt fina bilder!! jätteförbättring tycker jag!

Svar: Åh vad glad jag blir av att höra det! Tack så hemskt mycket! :)
[email protected]

Helt otroliga bilder! Mår bra av att se dem!

Svar: Tack så super mycket!! :D Jag blir glad av att läsa din kommentar.
[email protected]

Bilderna är jättefina! :D

vad kul med tennis!! :D en fråga bara, har du alltid plattåskor? :)

tycker att kvaliten på din blogg höjts tack vare lite mer energi på bilderna! super!

Hur mycket kostade skorna? är helt kär i dem och vill klicka hem ett par själv. Men undrar om du kunde länka dit du köpte dom :) Sjukt fin blogg :)


Kom ihåg






Trackback