I can't get enough

Ikväll var jag och mamma och fotade bilder nere vid havet till bloggen men precis när vi hade fotat klart och skulle gå till bilen blev det världens finaste ljus så vi var tvugna att ta fler bilder fast i det vacka motljuset! Här kommer två av de bilderna, mina två favoriter, jag verkligen älskar den översta! Imorgon får ni de första bilderna vi tog som är lite mer outfitbilder och om några dagar kommer resten av motljusbilderna.
 
 
Vad tycker ni? Fint ljus va?!
Nu ska jag gå och lägga mig för jag ska upp åt morgon för att träna. God natt! Och psst.. Nej jag är inte naken utan hade en axelbandslös klänning på mig :)



Kommentarer
» Sarah

Jättefina bilder och ljuset var ju bara superfint!

Sv: Håller helt med dig :) Jag ska sortera upp det! Jag vill ändå försöka involvera skrivandet om min dåliga kropp in i det "vanliga" skrivandet.. Så att läsarna förstår, men ändå inte tycker det blir tråkigt och tjatigt :) Ska jobba lite på det, men tror jag kommer hitta en bra balans i sinsom tid :) Och hoppas jag inte tappar läsare på det! :P

Helt underbara bilder! Otroligt vackra :) Vad säger tatueringen på ryggen? Kram Johanna

» Aaron

That's hot!

» Hanna

Helt sjukt snygga bilder! Du passar otroligt bra i röda läppar :)

» Lina

underbara bilder! :D

Svar: Tack så jätte mycket!Ville bara säga att jag har i flera dagar nu försökt att skriva en kommentar på din blogg men det går inte, bara så du vet.
Jennilie


Kom ihåg






Trackback