Glest med uppdatering..



Just när jag känner att jag kommit igång på riktigt med "nya" förbättrade bloggen och bara vill fota och blogga hela tiden så ska det strula! Jag redigerar mina bilder i Photoshop elements men vi har versionen på svenska vilket har ställt till en del för oss så vi ska byta till engelska. Vi har varit i kontakt med Adobe och de ska skicka versionen till oss, men från USA så det kommer ta ca 1 vecka innan vi får installationsskivan och under tiden så har de stängt av vår svenska version, så jag kan inte redigera några bilder nu. Det känns surt men det går ju inte att göra något åt det. Så ca en vecka framöver kommer det bli väldigt glest med uppdatering men när vi fått igång den engelska versionen så kör vi igång igen på riktigt.
Ha det fint, kram!



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback