Glass i parken med brorsan!

När jag fyllde år i slutet på maj så fick jag av min yngsta lillebror som present att vi skulle gå och köpa varsin glass och sedan köpa hem godis och så och ha myskväll. Det där med glassen har dock aldrig blivit av för antingen har vädret varit för dåligt eller så har vi haft annat för oss. Men idag sken solen och det var varmt ute så vi åkte in till stan till ett nytt glasställe och satte oss sedan i en park där vi åt våra glassar, lyssnade på musik, solade och mest bara hängde ett par timmar. Super mysigt!

Liam njuter av sin glass.


Parken är full av rosenbuskar och det var så fint att se att en del buskar redan blommar och resten är fulla av knoppar, så vackert!


Här har vi min glass som bestod av en glasskula med Lionsmak och en med kolasmak och detta toppade jag med färsk fruksallad, pecannötter och chocolate chip cookies, mmmmums vad gott det var!


Hur har ni tillbringat dagen?

UPDATE: JÄÄÄÄÄVLAR
(ursäkta ordspråket!) vad jag har bränt mig! Kändes inte som solen tog på så mycket och när jag kom hem såg jag bara brun ut så jag var så nöjd och glad. Men nu.. Ni ska se mig, jag ser ut som en röd tomat. Pannan, näsan, överläppen och hakan är knallröd, händerna är blodröda, likaså armväcken. På resten av kroppen ser man hur enkelt som helst hur jag var klädd för jag är vit där shortsen och sportbh'n satt men resten av kroppen, främst bröstkorgen, magen och benen är knallröda. FAIL säger jag bara! Imorgon verkar det också ska vara fint väder men då blir det att använda hög solskyddsfaktor!!



Kommentarer
» malin

Men ifall de var nyligen du köpte den så borde de väl finnas under "mina köp" eller "mitt ebay" eller vare nu heter?? :D Men ska leta och se ifall jag hittar den :D

testa den italienska glassen frigioli eller nåt sånt heter den typ med hallon.. super duper god.. e på den nya glassbaren mixit


Kom ihåg






Trackback