Galen i skor - MASSOR av nya par...

Haha jag vet inte om jag vågar visa det här.. Min pappa trodde jag skämtade när jag sa att jag inom ca 10 dagar beställt 8 par skor. Nej det är inget skämt! Men till mitt försvar var alla super snygga och dessutom billiga! De enda som var dyra var nitskorna som kostade ca 400 kr och sandaletterna från H&M för 299 kr. Resten gick på mellan 60-200 kr! Sandaletterna från H&M plus ett par sandaler därifrån hade inte kommit när jag fotade bilderna till det här inlägget därför är de inte med på bild. Och en sista grej, jag behövde ju faktiskt alla paren ;) Nu blir det en bildbomb med alla nya skor, men jag tror ni klarar er.
 

Från Tradera.se. Älskar klacken på dessa skor!
 
Från Nelly.com.
 
Från Nelly.com.
 
Från Tradera.se.
 
Från Tradera.se.
 
Från Ebay.com.
 
Så vad tycker ni, gillar ni något av paren? Jag älskar såklart alla!



Kommentarer

De svarta från nelly beställde jag igår faktiskt! De såg ut att vara sköna samtidigt som man får lite längd! :)

Åh, alla är bara sååå fina! :')

sv; Ibland händer det att kommentarer inte kommer fram bara.. De fastnar nånstans :)
Förlåt för suuupersent svar med det har varit så mycket senaste 2 veckorna!
Hoppas verkligen att allt är bra med dig. Läser din blogg dagligen bara så du vet :) Älskar alla nya fina bilder, kram <3

sv; Förstår det :( Hoppas verkligen att du kan bli kvitt dina ryggsmärtor en dag!
Så lite så :) Tror på att det är viktigt att prata om sina bekymmer. Många kramar!

» Hanna

fina skor du har! älskar dem med träklack :)

» Petra

man kan aldrig få för många skor!

de vita är skitballa! önskar att jag hade "bra fötter" som passar i skor för jag är llt en liten skotok innerst inne...


Kom ihåg






Trackback