Frågestund!



Jag tänkte att när jag ändå knappt kommer blogga på ca en vecka i och med problemet med Photoshop elements så kan jag ha en frågestund. Jag blir alltid nervös när jag ska ha frågestunder att ingen kommer ställa en fråga men okej, ställer ingen en fråga så får det bli så. Men om ni har några funderingar eller frågor så passa på och ställ dem nu, det kan handla om precis vad som helst, second hand, shopping, utseende, smink, boende, vänner, foto, bilder osv. Jag ser till att svara om ett par dagar.



Kommentarer
» Anita

Vem er din inspirasjon i klädsväg av kjendiser?

» malin

Jag önska att jag också vågade handla från ebay men då måste man betala via konto ellerhur? När jag beställer brukar jag alltid betala på postförskott för min mamma vill inte betala med sitt kort via internet. Har det gått bra för dig att göra det eller hur betalar du? Och hur vet man hur mycket frakten hamnar på, kan det inte komma från lite varsomhelst om man beställer från ebay? :)

* var hittar du eller får du info om alla bra loppisar?

- Har du någon pojkvän? Om inte, har du haft osv?
- Vart får du pengar till shopping ifrån? Som jag förstått har du inget jobb?
- Vad ska du göra i framtiden?
- Vad gick du för gymnasium/inriktning?

1. Hur inspireras du? Om du inspireras av blogggar, vilka i så fall?
2. Hur kom det sig att du flyttade med din mamma söderut?
3. Om du fick drömma, hur skulle din framtid se ut då? (låt oss utgå från att din rygg är bra)
4.Kan du inte visa dina tatueringar? När ch varför du gjorde dem.
5.Vad hade du för framtidsplaner och önskningar som yngre?
6. Började du inte med en sån där frågelista, en fråga per dag? Hur gick det med den?

» malin

1000 tack för hjälpen!! :) har även en fråga... va äre för plåster du har på armarna? har precis börjat läsa din blogg så har ingen aning, har bara sett att du har dem ofta!! :) kram

Vet du någon bra loppis / marknad i göteborg ? :)

» Naz

Du är jättesnygg Jen! Ok,nu kommer jag att ställa en fråga som är lite anorlunda från de som är här ovan. Vad är du mest respektive minst nöjd med på din kropp?

» j

när man handlar på ebay får man betala en massa tull då? kan paketet fastna? om man handlar för cirka 500kr -inklusive frakten) hur mycket läggs till på den summan då?

» Irma

Vart bor du någonstans ?
Kan du inte tipsa om när stora loppisar är i tex.göteborg ?:)

» Mina

Hur lång är du?
Vart tror du att du kommer att bo om ca 5 år?
Föredrar du personligheten eller utseendet på en kille?
Har du någonsin rökt?
Dricker du alkohol? Om inte, vad tycker du om alkohol?
Hur fick du så långt hår på ca 1 år?
Tror du på Gud? Om inte, varför inte?

Vad lyssnar du på för sorts musik, och vilka band/artister är dina favoriter? Vilken är din favoritårstid och varför? Vad är det viktigaste i livet för dig?

Älskar för övrigt din blogg, du är en stor inspirationskälla för mig och många andra!
Kramar!

Svar: Svaren hittar du i ett av mina senaste inlägg. Åh vad jag blir glad, tack så super mycket :D Kram kram
Jennilie

Hur tar du reda på var det finns loppis och när? :)

Kom på en till fråga:
När du är och letar på ebay då hittar ju du så billiga grejer,men när jag är inne så är det så att om själva grejen är billig så är frakten jättedyr och och plagget är dyrt så är frakten gratis,hur hittar du till de där fyndställena?

ställer en fråga som hänger ihop med ett par av de ovanstående - jag är malmöbo, har du några bra loppistips här i trakterna? fasr nu när det finns sommarkort är hela skåne ett smörgåsbord av 2nd hand!

Grymt vacker bild på dig!!

Vad är det bästa du vet att göra på sommaren?
Bästa loppisfyndet (om det är svårt kanske du kan begränsa dig till de från i år)?
Läste att paj var din favoritmat, så vilken är din favoritpaj?


Kom ihåg






Trackback