Ebay shopping

Hejsan! Jag måste börja med att tacka för era underbara, fina och stöttande kommentarer i mitt föregående inlägg. Jag blir så glad av era peppande ord men samtidigt ledsen över att se hur många fler som går igenom liknande med ångest. Men för mig känns det bra att ha delat med mig av den informationen, det känns som att jag inte har samma press med bloggen och att det får komma och gå beroende på hur jag mår.

Men i alla fall, ikväll blev jag väldigt shoppingsugen så jag gick in på den bästa sidan, ebay.com och började leta efter godbitar. Hittade betydligt mer än förväntat och slösade ett par hundralappar mer än tänkt men är å andra sidan sjukt nöjd! Här nedan ser ni fyra av grejerna jag valde att klicka hem, ett par skor fulla av nitar och små strasstenar, en gul långklänning, en rosa plisserad kjol och ett par svarta sandaletter.



Nu är det bara att vänta..



Kommentarer

Jag vet egentligen inte vem du är och hur du är som person. Men jag säger att du är underbar iallafall! Jag blir lika glad varje gång jag ser att du har lagt upp ett nytt inlägg, och du har verkligen fått mig att kära ner mig i dessa hemskt fina kjolar! (tex den rosa ovan) fortsätt kämpa!

De nitade skorna!! UJ. Vill ha! Men ok, jag har redan ett par liknande faktiskt.

jag håller med dig..ebay is the shit.. jag ÄLSKAR med ebay.. handlar allt där, eller nästan allt ha ha ha..man blir rent lycklig av priserna...

Älskade, jag tycker du är så otroligt stark som kämpat med din rygg så här pass länge så du anar inte! Jag ska inte säga att jag vet vad du går igenom men jag vet hur det känns att vara så uppgiven och deprimerad så man nästan inte vill vara med längre. du vet att jag alltid finns om du vill prata <3 kramar

Louise: Åh vad snäll och go du är, TACK!! Tusen tusen tack fina du :)



Babyhoe: Älskar dig! <3


Kom ihåg






Trackback