Don't let me go

Åhhhh vad jag tycker det är kul att fota bilder till bloggen nu! Det känns så mycket roligare sen vi började ta bättre bilder och att jag redigerar dem bättre och mer, och jag måste säga att jag älskar förändringen! Igår kväll var jag och mamma (som alltid tar bilderna på mig) ute och tog dessa bilder, vad tycker ni om dem? Har en del nytt på mig också som ni kanske ser.. Shortsen, klockan och peacearmbandet är relativt nya.
 
Skor//Second hand, tradera
Shorts//Second hand, tradera
T-shirt//H&M
Jacka//Second hand, Second hand butiken i Simrishamn
Solglasögon//H&M
Örhängen//Gjort själv
Armband//Ebay
Klocka//Ebay
 
Psst.. Hoppas ingen tar illa upp av "fuck you" bilden, tycker den blev rätt ball så det är därför jag valt att publicera den.



Kommentarer

Bilderna är så sjukt snygga och DU är sjukt snygg!

Riktigt balla och snygga bilder.

» Malin

Riktigt fina bilder!! Jag är lite nyfiken - vad är det du och din mamma har gjort för förändringar i och med att fotona blir så pass mycket "bättre" nu. Har ni något annat tänk? Jätteroligt att gå in och inspireras av dina bilder.

Svar: Åh tack så jätte mycket, vad glad jag blir! :) Ja först och främst så väljer vi att fota på olika platser, inte bara på vägen här utanför. Sedan så fotar vi från massor av olika vinklar och jag rör mig mer, vi tar inte bara bilder framifrån och bakifrån som förut. Dessutom då redigerar jag bilderna i Photoshop elements istället för vanliga gratisprogram. Kram kram
Jennilie

» Elin

Sååå fina bilder!
Vad använde du för objektiv här, så fint skärpedjup!
mm och bländare? :)

» MH

Jättefina foton, din mamma kan det där med fotografering! Bilden vid stenhällen där du har en cool attityd är så jättefin, som hämtat från ett modemagasin. Framtida planer, modell för kläder och mode! Fortsatt skön sommar, syns säkert i vimlet i Simrishamn med omnejd./MH

Svar: Tack så mycket! Ja hon lär sig mer och mer för varje dag som går! :) Tack detsamma, hoppas vi får sommarväder snart.. Kram
Jennilie

» bea

snyggt!!

» Sarah

Många skit snygga bilder! Älskar din stil och dina solglasögon är ju bara så snygga!

» Q

Gillar brillorna!


Kom ihåg






Trackback