Bland ruiner..

Här har ni ett gäng av bilderna som jag snackade om (jag och mamma tog dem idag). Jag tycker de är riktigt snygga om jag får säga det själv utan att låta allt för självbelåten, men det hela hänger som ihop så snyggt. Vi har bestämt oss för att satsa lite mer på bloggen, försöka ta lite roligare och snyggare bilder och satsa lite mer på redigeringen. Det blir såklart inte alltid men ska ändå försöka få in det i rutinen, inte bara snabbt som ögat ta några bilder som man inte ens blir nöjd med. Hur tycker ni det låter?

Jag har ungefär lika många bilder till att visa er men det får bli nån annan dag, annars hade det blivit ett super långt inlägg.



Skor//Tradera
Kjol//Ebay
Tröja//H&M
Hatt//H&M



Kommentarer

Wow! That's very good photography, this is like professional-looking, well-done Jen.

Jättefina bilder, du är så fin! Tycker det låter som en awesome idé att satsa lite mer på bloggen, så länge du inte tar ut dig, men du vet ju dina begränsningar så det vet jag att du inte gör, right!? ;) Pussar och kramar!

gammla stenbrottet.. där e super fint.. jag har tagit super coola foton i de övergivan byggnaden där.. så nice nice e det...

4de bilden nedifrån e SUPER läcker

Riktigt häftiga bilder. Ser väldigt proffsiga ut! Häftigt.

Hej. Din outfit är med på dagens outfit på spotlife.se. Den outfiten med flest röster vid månadsskiftet vinner 1000 kr på nelly.com.

Be vänner och läsare att gå in och klicka på hjärtat (min favorit).

Lycka till.



Länk: http://spotlife.se/dagens-outfit/dagens-outfit-136-12-jennilie/


Kom ihåg






Trackback