Ännu mer internetshopping..

Idag var jag inne på kontot och såg att jag hade kvar mer än förväntat så jag bestämde mig för att internet shoppa lite när det ändå bara regnade utomhus. Det blev som vanligt från ebay.com men en söt liten spetsbh från Gina tricot fick också följa med. Här nedan ser ni några av grejerna som jag valde att klicka hem. Nu har jag massor av snygga grejer att se fram emot att få hem! Hoppas bara att vi kan få sommar igen så jag kan använda mig av alla mina nya fina klänningar och kjolar :)



Grejer från ebay.com och ginatricot.se.



Kommentarer

Du som är van vid att handla på Ebay, måste man betala med kort när man betalar via PayPal?

Carolina: Oj du jag vet inte.. Jag kopplade mitt kort till paypal när jag gjorde mitt konto där så jag minns inte om det hade fler alternativ, tyvärr.

Massor med fina grejer! :)



Svar: Ja helt sant! Men det är bra att du tänker på hur du själv känner dig istället för vad andra tycker eller tänker om ditt bloggande.



Hoppas du får en fin helg! kram

» Anita

Klänningen til 75kr var underbar. Va sökte du på för att hitta den?

» Julia

http://www.tradera.com/buffalo-plata--auktion_340307_157548822

Hejhej! Hittat ett par feta buffaloskor, tänkte om du ville köpa dem eftersom du letat ;) det är inte min annons men jag har för stora fötter så då tänkte jag på att du kanske är intresserad? :)


Kom ihåg






Trackback