A long, long walk

Den här klänningen fick jag hem idag och ni anar inte hur nöjd jag är med den och hur jäkla snygg den är!! Den kommer (såklart) från ebay och gick väl på 100-150 kr nånting. Även den här gången blev det hur många bilder som helst (vi tog över 200 bilder) så jag får dela upp dem och göra ett till inlägg med resten. Nu ska jag försöka sova för åt morgon ska jag gå på lillebrors skolavslutning :)



Klänning//Ebay
Skor//Second hand
Örhängen//Gjort själv
Kloarmband + ring//Ebay
Klocka//Ebay
Solglasögon//H&M



Kommentarer

Åh! Den var skitfin! Du passar i den. :)

» Aaron

So pretty by the water in that dress. You have the cutest freckles Jen, love those!

Ball klänning och riktigt fina bilder!

ha ha ha snacka om att vi verkar kolla samma saker på ebay ha ha. jags krev om denna klänningen för ett tag sen på min blogg....sjukt kul att se den live på dig.. du passa super duper bra i den...men det mesta passar på dig..du e alltid så söt...

http://chanette.blogg.se/2012/june/galaxy-passion-dress.html

» Anita

Vilken snygg klänning och snygg tatovering :)

Så snygga bilder du har lagt ut de senaste dagarna! Första bilden i detta inlägg är helt perfekt!

» Emma

Ursnygg klänning!! :)

Carolina- Åh men tack!! :)

jättefin!


Kom ihåg






Trackback