Sporty spice

 Och så var det dags för ett gäng bilder igen.. :) Det fick bli lite sportigare och med riktigt markerade ögonbryn som ni nog kan se. Kepsen köpte jag i söndags på en loppis för 10 kr, inte illa! Även om jag har sagt det förut så måste jag säga det igen.. Ni anar inte hur roligt det har varit att ha haft en vän att ta massor av bilder med. Jag gillar ju att stå framför kameran, men tillsammans med Therese blev det 100 gånger roligare och dessutom bättre bilder om ni frågar mig. Jag hoppas ni också har gillat alla bilder jag lagt upp på oss för vi är grymt nöjda. Mina favoritbilder är helt klart de när vi har på oss kostym, jag en svart och Therese en ceriserosa. Men i alla fall, här kommer bilderna från den sista photoshooten vi gjorde innan hon åkte hem.
 
 Jag
Sneakers//Tradera
Shorts//Tradera
Kofta//Loppis
Keps//Loppis
 
Therese
Skor//Converse
Shorts//Gina Tricot
Hoodie//Loppis



Kommentarer

Härliga bilder :) gillar den tredje om man går nerifrån o upp!

vilken underbar stil du har tjejen! :) Brukar du shoppa på http://goattention.se ? Jag tipsar om onlineshoppar, stylingtips och outfits, kika in :)


Kom ihåg






Trackback