So soft, so beautiful..

Åh, vet ni hur nöjd jag är med mina nya sandaletter från H&M?!?!?!! De är hur fina som helst och sitter som en smäck på mina fossingar, det kunde inte bli bättre! Tog igen färgerna från skorna i kjolen och blusen som ni ser, tycker det blev så himla fint. Vad tycker ni? Annars då... Idag har vi varit på loppis men det bara regnar och regnar, så himla trist! Men jag och Melker har köpt hem massor av godis och sånt så nu blir det film så länge det inte går att vara ute. Kram
Sandaletter//H&M
Kjol//Ebay
Blus//H&M
Armband//Lindex
Solglasögon//Tradera



Kommentarer
» Bunny

Jätte häftigt också att stenen du står på har samma färger som outfiten!

» Bunny

Jätte häftigt också att stenen du står på har samma färger som outfiten!

Åh,så fint matchat! :)

Svar: Tack så mycket! :D
Jennilie

Sjukt snygga sandaletterna var! Vill också ha :) hur är de i storleken? Sköna att gå i? Fast jag hade nog skippat den neongula bh:n under som syns lite ;) sen hade jag nog matchat med mer flickiga, enklare smycken till just den här outfit:en silversmycken med kanske några små berlocker på!

Gud så snyggt du matchade dom! :) Skitsnyggt! Kramar

» Elin

Åh, jättesnyggt!

Riktigt snyggt!:)


Kom ihåg






Trackback